zondag 5 december 2010

De Vitrine...


Mijn schatkist werd vandaag aangevuld op De Vitrine, gevaaaaaarlijk voor de portemonnee maar o zo fijn!

Ik kocht 2 bloemenringen (rood en zwart) en een paar bloemoorbellen (rood, ik heb al zwarte) bij Liliepop, een ring bij Fleur Fatale (de flamenco vintage button ring, voor de naam alleen al zou je het doen!), een mutsje van Ponnekeblom (alsook zwart en rood) en een groen hertenstofje bij Vermiljoen (die lekker in Japan zit lees ik op haar blog, sjansjaaaaaar!).Van het stofje komt nog een rok, dat staat vast!!  Ik neig soms nogal naar rood en zwart te gaan, dat valt op, maar ik probeer mijn wereld te verruimen!

Daar zo rondlopen geeft een mens wel goesting om ook zoiets te doen, maar ook daar heb ik drempelvrees...  Misschien later, als ik beter kan naaien! :-))

Ik wilde nog stof van Koekepeertje ook maar kon niet kiezen!  Gelukkig woont zij dichtbij en was de druk niet zo hoog.  In februari volg ik een workshop bij haar om kinderrokjes te leren maken.  Mijn vriendinnen met dochters zullen in hun handen klappen!  Ha ja, want ik heb geen dochters en de kans dat die er komen is bijzonder klein! :-)

Geen opmerkingen: