donderdag 9 december 2010

Een sacoche, gelijk da me zeggen!

En zo kreeg ik het idee om es een zakje te maken... het zag er gemakkelijker uit dan het was!!
Maar het is toch min of meer gelukt en heb weer iets bij geleerd.
De buitenkant is jeans, de binnenkant is in zwart/wit polkadots.  Tussen de 2 lagen heb ik plastieken hoezen gestoken, voor een beetje stevigheid.
Ik ga er één dezer dagen nog wel één grote zwarte knoop op zetten, heb die al, maar ik wil er even niet meer aan prutsen...

Bij deze:



Ik zou graag eens enkele superleuke patronen vinden, dus als iemand tips heeft, graag!
(deze was zonder patroon)

3 opmerkingen:

rock-on@béné zei

mijn collega's waren alvast enthousiast! :-))

Anoniem zei

Amai, zonder patroon? Wow!
Voor tips moet je zeker eens kijken op http://eloleo.blogspot.com
Die maakt bijna alleen maar zakken en zet ook nog eens links naar andere patronen op haar blog. Daar ben je dagen zoet mee!

rock-on@béné zei

aha, fantastisch, ga ik zeker doen!! Eerst nog 2 rokken aan het afwerken... :-))