woensdag 29 december 2010

MOET even wat schatten tonen die vandaag in ons huis komen wonen zijn!

We kochten schoenen voor de jongens, want het zijn fluistersolden (stil zeggen dus) en ik vind ze ge-wél-dig!
Voor de jongste kadet knalrode, wie weet wil hij dat volgend jaar niet meer, dus ik heb mijn kans gezien en genomen.  Rode schoenen zijn altijd een aanwinst :-)). En zo zien we hem goed lopen, als in 'weg-lopen'.
De oudste kadet kreeg campers, de campers voor kids zijn ook super!  Hij ziet er zeer cool uit nu.
EN DAT IN DE FLUISTERSOLDEN ZEG!!

Maar het leukste was wat binnenkwam met de post: het stofje van Vermiljoen waar ik al even naar zat te lonken!!
En als volgt ben ik gelijk een vlijtige bij in gang geschoten.  Het resultaat volgt later, maar het wordt een turn-aroud-skirt, een overslag die ik langs beide kanten aan kan.  Heb daar technisch even over moeten nadenken, maar het lukt aardig.  Ondertussen nog de rok gesneden voor de nieuwjaarskado voor de meter van kadet 1, dus tegen het nieuwe jaar zal ik toch nog wat werk verzet  hebben!


Ik verwacht nog een 3-tal stofjes van de lapjesschuur in Nederland (zie links rechts), voor 2011 dan!

En gezien het in Nederland al koopjes zijn heb ik online nog een King Louie kleedje besteld, het leven ziet er rooskleurig uit!

Dan rest mij nog te zeggen: aan allen een gezond én prettig én creatief nieuwjaar!

2 opmerkingen:

Annelyse zei

die rode schoenen heeft mijn Vic in het groen. Super schoon en na maanden zien ze er nog steeds als nieuw uit. Den beste schoenenkoop ever was dat

rock-on@béné zei

die zien er idd nog steeds als nieuw uit, vree goe merk dus! Die campers daarentegen, zien dr ni meer zo nieuw uit...