vrijdag 11 maart 2011

Deed het snel nog eens, voor Thor dan...

Gezien ik dan toch plots energie en zin had is de tweede dr ook al!

Ik dacht, snel een uurtje een broek in elkaar steken... dat viel even mis uit.
Thor moest -gelukkig- de broek passen, en bleek dat zijn babybuikje dr toch niet volledig in kon.  Had ik mij even mispakt aan dat tonnetje ('t is nochtans niet overdreven hoor)!  Laat ons zeggen dat de naden op springen stonden.  Enerzijds was het wel vrij grappig, hij zag er niet uit!
Anderzijds..., alles terug losgemaakt (ik had geen stof over om het gewoon opnieuw te doen) en op het randje (letterlijk) terug aan elkaar gezet.  Ah ja, het kind moet er ook geen jaar mee doen, en na hem komt er geen meer.
Ik heb er ook geen zakken in gezet, hij steekt daar op dit moment toch alleen maar vuiligheid in, weer een probleem minder si.  Wel zakken op zijn achterste, nu heeft hij toch wel het meest sexy poepke van Brugge!

Hij was minder happig dan zijn broer om te poseren, maar herpakte zich dan toch nog net:




Ook hij zal een olifant van Ottobre op zijn t-shirtje krijgen, wat waarschijnlijk wel meer aanzien zal krijgen dan de broek.

Voor vandaag ligt het naaien nu wel stil.  Al de rest blijft gelijk liggen, en dr is nog zo veel te doen, is dat bij iedereen zo?  :-))

3 opmerkingen:

Marieke zei

K vindt dat tie er super mee staat! Het patroon voor het drakenjasje dat ik gebruikte is een burda patroon voor een trainingsvestje (mag je zeker gebruiken). Je kan zo'n jasje maken met gelijk welke patroon van een pull, enkel de kap en de rug opensnijden en er stekels tussen plaatsen!

Miss Oiselle zei

Hey, net je blog ontdekt. Leuke maaksels!
Tot de volgende Cafee Couture.
Charlotte

rock-on@béné zei

Tx! Het zal de CC er na zijn, de volgende heb ik een dubbele boeking... :-(