zondag 5 juni 2011

Bad mood-remedie: zsazsachocoladetaart

Dedeze is hier aan het 'tjolen', zoals we dat hier noemen.  Bad mood, weet niet goed waarom, en maakte daarom deze:

 Laat ons hopen dat het helpt...

Voor de rest maakte ik nog zo'n 1/3-rokje voor dat kleine meisje Lou waar ik het de vorige keer over had, maar daar is ze al mee weg voor ik een foto kon trekken... Aan de rekker moet ik trouwens nog oefenen, want er klopt daar gelijk steeds iets niet aan.  Als iemand tips heeft, steeds welkom!
Wat ik wel nog deed is van de restje Vermiljoenstof van het rokje wat kleine-meisjes-accessoires maken...
 Die krijgt ze deze week nog.

Aja, ben deze week ook nog langs Den Beer gereden om een aantal stoffen, maar die laat ik later nog zien ('t is dik in orde).
En online nog stof besteld voor geboortekadootjes op www.onlinestoffen.nl, daar hadden ze leuke fleece, die in Den Beer niet te vinden was... 

Nog veel plannen dus, en nog een leuk pakket in het vooruitzicht, maar de bad mood blijft dus ga ik nu taart eten!

Geen opmerkingen: