donderdag 9 juni 2011

Stoffenshow!

 De eerste 3 stoffen komen van Den Beer:


Deze is kantjeboord, I know, maar ik vond het wel een mega-bomma-stijl, dus misschien kan dat goed komen.  De stof is een dikke gladde tricot, zoals de King Louie-stof.


Dit is een tricot, daar ga ik een kleedje van maken naar de vorm van een kleedje dat ik hier heb.  Eerst nog overtekenen en hopen dat dat goed komt!



Deze vind ik SU-PERMOOI, een katoentje, voor een rok of mss als ik durf een hemdjurk?



De volgende reeks komt van onlinestoffen.nl.  Deze is bedoeld als één zijde van dekentjes die ik ga maken, met de andere kant fleece dan.



En dit is de fleecekant!  Ik vond nergens fleece met een hippe print, enkel bij bovenstaande dus.  Wat ik ga doen met het boordje, daar ben ik nog niet helemaal uit.



Ik dacht dat deze zwarter was maar het is eigenlijk lichtgrijs en de bloemen zijn nogal roze.  Het zal nog wel van pas komen ergens ooit, de print vind ik wel schoon.



Een metertje skay voor een latere zak...
2 Soorten jeans, van de andere heb ik blijkbaar geen foto getrokken en daar ben ik nu te lui voor.  Deze zomer zullen voor the boys jeansbroeken gefabriceerd worden met het MADE-patroontje (voor de winter natuurlijk).
En dan met broekzakken in een Vermiljoenstof en een Koekepeertjestof die ik hier nog liggen heb.
En dan met een schoon Koekepeertjetricot t-shirt met lange mouwen erbij... smelt!




Ik ontdekte deze week een stoffenwinkel op de Vrijdagmarkt in Gent.  Om de 2 weken ben ik daar nu in de buurt voor een jaarcursus Systeemdenken en toevallig viel mijn oog er op.  Er ligt ook heel veel keuze, en ook aan treffelijke prijzen, voor de liefhebbers uit de buurt...

Nog steeds loop ik te denken aan een give-away ergens in augustus ofzo, maar ik weet begot niet wat...  Een rok is moeilijk want dan kan niet iedereen meedoen, een zak misschien?  Het zal er alleszins van komen, stay on track, geef het door, en wees er bij!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De 3 bovenste stofkes 1 woord: WAUW ik hou van bommastofkes!

Mamasha zei

Jaaaaa!!! De derde heb ik een week of twee geleden ook gekocht. Ik dacht aan een kleedje. Hij is supermooi hé, I know!

rock-on@béné zei

Great minds hé... :-)