woensdag 21 september 2011

...goes green!

Een kleedje uit Ottobre 5/2011, 'Old school' genaamd, rokgedeelte wijder gemaakt en ingekort, mouwen anders gemaakt... Ik was wel even bezig met het patroon overtekenen én veranderen én uitknippen, maar het werd toch wel iets.  Nu ben ik wel aan het twijfelen of ik er nog een bloem ofzo zou opplakken/opnaaien, kwestie van het geheel wat te pimpen?  Tips zijn welkom!
Zo met een zwart koltruitje en collants en laarzen ziet het er wel best nog leuk uit, met een kleine sixties knipoog zelfs!  Maar voor deze keer mocht de paspop die hier is tot zondag (gaat terug mee naar de rommelmarkt van meneer) dienst doen als fotomodel, bij deze: 
De stof is dik en wat stretch, zo ééntje van die hoop die ik ooit vond bij dat mini-uitverkoopje van een overleden madammeke, kostprijs: 1€.  Eigenlijk is dat superstof, ik hoop er vrijdag nog zo enkele te vinden, als zal ze wel duurder zijn vrees ik, kan ook moeilijk anders :-).
Allen duimen voor een goede vangst vrijdag op stoffenspektakel!  En misschien tot daar ergens?

10 opmerkingen:

JoChapeau zei

Mooi ! Zo'n sober mooi groen kleedje kan eigenlijk wel een bloemetje gebruiken, maar het hoeft niet ... Met de nodige randoutfit zal dit zeker ook heel mooi zijn !

Katja (@Yane) zei

Ik vind het prachtig! Sober, mooi en een leuke kleur! Ik zou het zo laten...

Anoniem zei

Er moet niets extra aan vind ik maar ik zou er we een felgekleurde halsband op dragen en felgekleurde broekkousen bvb oranje! Super.

IeneMiene zei

Met of zonder accessoires, het kleedje is top! Een fijn riempje zou daar misschien wel goed bij passen?

Anoniem zei

even proberen voor Ilse

Juffrouw Sanseveria zei

Tof!
Ik gok dat het stofke een soort diolen is en ik {hartje} diolen: ge moet dat nooit strijken!

Leentje zei

Aha! Het is mooi geworden! Dat patroon ligt hier ook klaar, ik ben alleen nog op zoek naar een tof stofje... Hopelijk vind ik het binnen twee weken op het stoffenspektakel in Mechelen...

Leentje zei

Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik heb je getagd: http://vanleentje.blogspot.com/2011/09/getagd.html. Het zou fijn zijn als je meedeed, en anders: mijn excuses!

Flavie zei

Heeft inderdaad niets nodig!

de vliegjes zei

oh handig, voort geval je wel eens iets over jezelf kwijt wil, ik heb je ook getagd, tja moest iemand kiezen he en komt goed uit... zie ook maar mn blog