zondag 15 mei 2011

Heet rock-on voor een reden...

Ik hoor het u al denken: 'Weer rokjes?'Ja, weer rokjes, want dat is nu éénmaal de fetisch en dat zal vermoedelijke niet snel slijten :-).
Wil ik er nog?  Tuurlijk dadde, een rok is toch het geweldigste kledingstuk aller tijden.  Altijd gekleed met een simpel t-shirtje er bij!
Dus maakte ik vorige week nog 2 zomerexemplaren, voor de privé zomercollectie.
De blauwe-met-rozen komt van stoffenspektakel, het laatste van de rol, proper gedeeld met mijn privé naaijuf.
Het lichtblauwe opnieuw van Koekepeertje, vind ik zelf wel een tikkeltje retro lijken, maar misschien ligt dat aan dat lichtblauwe.


Nu nog een blauw pulleke zoeken dat er bij past...

De zoom is een rode rolzoom, gemaakt door mijn nieuwe vriend OL.























Deze mocht gisteren al mee naar een feestje, en werd daar goed onthaald :-).

Met zwarte rolzoom door OL.













Maar om dan toch eens wat spannends te doen tussen de rokjes door ligt er nu al een gesneden rood tricotje klaar.
Het patroon is de Burda 7828, afgeprint, 36 pagina's aan elkaar geplakt om er één geheel van te maken.  En dat zal vermoedelijk deze week door de OL rollen.
En als het niet lukt?  Dan heb ik een nieuwe pyjama hé, haja... :-)

5 opmerkingen:

Joke zei

Ik begin toch stiekem jaloers de geraken. Vooral op de rokjes (en ook al een beetje op de kinderkleding :-))

Marieke zei

Nice! Rokjes aan de lopende meter! En als is ik bevallen ben, graag privé les aub...

Vero zei

knap hoor! hier ook grote fan van rolzoompjes!!

Katja (@Yane) zei

Mooie rokjes en leuke stofjes!

mamamaakt zei

schoonschoonschoon ... die rolzoomkes moet ik ook eens proberen ...