dinsdag 10 mei 2011

Het eerste minirokje voor een minimensje

Belofte maakt schuld zeggen ze, en bij deze werd al één belofte ingelost.

Dit rokje is het 1/3-rokje van haar, gemaakt met een stofje van deze madam.  Het is nog niet zonder slag of stoot gelukt, en helemaal perfect zoals bij DE madam zal het ook niet zijn...
Maar hopelijk past de kleine madam -die de stof koos en het gevalletje 10 tegen 1 rond haar billen zal laten wapperen- er in!

Ik had nog wat stof over, dus maakte ik nog een zakje voor er bij.  Dus op de foto staat geen topje maar een zakje, puur gezichtsbedrog! :-)
 Ik maakte vanmiddag nog een planning op en kwam tot besluit dat ik nog volgende dingen deze maand wil maken...
- een tricot kleed met de OL,
- 2 rokken omdat ik hier nog 2 schone lappen liggen heb
(ik ga zaterdag fuiven maar weet niet wat te dragen, schande!)
- een zak misschien?
- nog een rok voor iemand anders maar heb de stof nog niet
- en nog een minirok voor minimensje Lou maar ik heb die haar maten nog niet.

Zou dit er over zijn? :-)  Let the games begin...

Geen opmerkingen: